Türkiye ile protokolleri iptal ediyoruz
ERMENİSTAN Dışişleri Bakanı Edvard Nalbandyan dün Atina’ya yaptığı ziyaret sırasında bir kez daha ülkesinin Türkiye ile yapılan ancak parlamentoların onayına sunulmayan Zürih Protokolleri’ni iptal etmeye hazırlandığını söyledi.
Ermenistan Cumhurbaşkanı Serj Sarkisyan eylül ayında New York’taki Birleşmiş Milletler toplantılarında Ermenistan’ın 2018 ilkbaharında protokolleri iptal edeceğini açıklamıştı. Dün ise Nalbandyan, “Bu belgeler sonsuza kadar rehin kalamaz, bu nedenle Cumhurbaşkanı Sarkisyan BM’de Ermenistan’ın protokolleri iptal edeceğini açıkladı, 2018 baharını bunlar olmadan karşılayacağız” dedi.
ORCID Profilim
Hiç yorum yok