DİLEK SUNEL :Hoşçakal_
Hoşçakal____________
Gidiyorum yar!
Yokluğumu at kapı dışarı
yüreğinin sürgülerine dokunma
onlar hep açıktı zaten..
Sen! İçini yakan tüm sitemleri
gönder arkamdan
gölgem karşılar sesini..
Hatta bana söyleyemediğin tüm aşklarını da
haykır..!
son yakarışların göklerde
buluşturur,emin ol..ikimizi..
Boş olmasa da kalbin
olsun yine de,
bu ayrılığımızın bilmem kaçıncı akşamı..
Seni..sevenlerine,sevdiklerine
benimle aynı çizgide gördüklerine
teslim edip gidiyorum..
Bilirsin!
Her şey başladığı ölçüde biter
sözler uçar
kalp dir hırpalanan
yarı yolda tıkanan..
İhanetin bedelini az buçuk gözler ödese de,
yürek..! Ayrı bulvarlar da yürüyen
ayrılık hıçkırıklarını taşır..
Herşey!
Siyah beyaz yazılmış bir şiir saadetinde
son bulur..
Şimdi ne desem boş..!
Kuytuda kalmış iki birer yabancıyız..
Belki daha çok tanımak
daha derin sevdalarda kalmak isterdik
keşke..!
Diğer aynalarda görmeseydim suretini..
Biz..biz seninle, bir susmayı bile başaramadık
karşılıklı atışan iki yalancıyız artık..
İşte bu yüzden gidişim
gölgemle arama mesafe bırakıp,
yürek boyu kaçışlarım..
Merak etme
bak !
Bizde katıldık acemi aşklar kervanına..
Güvene sarı ışık yaktık
yalana ise yeşil..
Şimdi!
Kırk parça olmuşken hatırın bende
yalan yeminlerin kanıyor içimde..
Bir deniz dalgası olsa da yüreğim
rengim siyah
dilim beyaz..
Mavinin tüm tonlarını
sana bıraktım..
Koyusundan açığına
özgürsün şimdi
serp,serpebildiğin kadar..
Bundan sonra duysam da
inan ırgılamaz beni..
Biz türküsünü,siz/ e çevirip
çoktan kırdım ben,bu aşk kalemini..
Sen..!
Bize yazık ettin
beyaz aşkın ince hesaplarıyla gelemedin bana..
Dil/in ağır bastı
Kaldıramadın
kaldırmadın
yarası taze yüreğimi..
Ve..bir kez daha hatırlattın bana
ben de bu yürek
ben de bu yalınlık olduktan sonra,
kimseler çekemez
kaldıramaz,
boynu bükük yüreğimi..
Ben de onar onar sayıp,
toprak atıp
azaltacağım
içimde alevlenen tüm aşkları..
Şimdi ise..!
Buraya bir teşekkür le
bir de hoşçakal bırakıyorum,
aşka yakınlaştığın anlarda
aynı bıçakla kanadığın zamanlarda
hatta hatta
içindeki binalar devrildiği an
beni hatırla!
gülümse..
Çünkü!
Herşeye rağmen
gülmek çok yakışıyor sana
Bunu sakın!
Unutma...
Gidiyorum yar!
Yokluğumu at kapı dışarı
yüreğinin sürgülerine dokunma
onlar hep açıktı zaten..
Sen! İçini yakan tüm sitemleri
gönder arkamdan
gölgem karşılar sesini..
Hatta bana söyleyemediğin tüm aşklarını da
haykır..!
son yakarışların göklerde
buluşturur,emin ol..ikimizi..
Boş olmasa da kalbin
olsun yine de,
bu ayrılığımızın bilmem kaçıncı akşamı..
Seni..sevenlerine,sevdiklerine
benimle aynı çizgide gördüklerine
teslim edip gidiyorum..
Bilirsin!
Her şey başladığı ölçüde biter
sözler uçar
kalp dir hırpalanan
yarı yolda tıkanan..
İhanetin bedelini az buçuk gözler ödese de,
yürek..! Ayrı bulvarlar da yürüyen
ayrılık hıçkırıklarını taşır..
Herşey!
Siyah beyaz yazılmış bir şiir saadetinde
son bulur..
Şimdi ne desem boş..!
Kuytuda kalmış iki birer yabancıyız..
Belki daha çok tanımak
daha derin sevdalarda kalmak isterdik
keşke..!
Diğer aynalarda görmeseydim suretini..
Biz..biz seninle, bir susmayı bile başaramadık
karşılıklı atışan iki yalancıyız artık..
İşte bu yüzden gidişim
gölgemle arama mesafe bırakıp,
yürek boyu kaçışlarım..
Merak etme
bak !
Bizde katıldık acemi aşklar kervanına..
Güvene sarı ışık yaktık
yalana ise yeşil..
Şimdi!
Kırk parça olmuşken hatırın bende
yalan yeminlerin kanıyor içimde..
Bir deniz dalgası olsa da yüreğim
rengim siyah
dilim beyaz..
Mavinin tüm tonlarını
sana bıraktım..
Koyusundan açığına
özgürsün şimdi
serp,serpebildiğin kadar..
Bundan sonra duysam da
inan ırgılamaz beni..
Biz türküsünü,siz/ e çevirip
çoktan kırdım ben,bu aşk kalemini..
Sen..!
Bize yazık ettin
beyaz aşkın ince hesaplarıyla gelemedin bana..
Dil/in ağır bastı
Kaldıramadın
kaldırmadın
yarası taze yüreğimi..
Ve..bir kez daha hatırlattın bana
ben de bu yürek
ben de bu yalınlık olduktan sonra,
kimseler çekemez
kaldıramaz,
boynu bükük yüreğimi..
Ben de onar onar sayıp,
toprak atıp
azaltacağım
içimde alevlenen tüm aşkları..
Şimdi ise..!
Buraya bir teşekkür le
bir de hoşçakal bırakıyorum,
aşka yakınlaştığın anlarda
aynı bıçakla kanadığın zamanlarda
hatta hatta
içindeki binalar devrildiği an
beni hatırla!
gülümse..
Çünkü!
Herşeye rağmen
gülmek çok yakışıyor sana
Bunu sakın!
Unutma...
Dilek_____KHA

ORCID Profilim
Hiç yorum yok